متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





واقعا چرا باید امروز بعضی زنان بخواهند که نامحرمان نگاهشان کنند؟

به چه قیمتی؟

باقرار دادن زیبایی های بدن در معرض دید دیگران؟

یعنی ارزش دیده شدن یک زن باید به اندام او باشد؟

کمی به خود بیندیشیم...

مردی که به خاطر زیبایی و بدن زن، مجذوب او شود، میتواند به همین دلیل هم مجذوب دیگری شود...

اما با داشتن حجاب کامل و متانت، مردی مجذوب ما خواهد شدکه به دنبال کمالات معنوی و ارزش های اعتقادی است...



نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت13:41---13 بهمن 1392
عالييييييي بود تشكر
پاسخ: مرسیییییییییییییییییی گلم!


نرگس
ساعت10:48---13 بهمن 1392
مهناز خانم سلام..من همسر آقا شهابم..اول یه چیزی بگم؟خوش به حالتون واقعا با این امکاناتی که دارین..زمان ما از این خبرا نبود..منم یه معلم دینی داشتم که خیلی دوستشون داشتم و الان که مطالبتونو خوندم،یه عالمه دلم براشون تنگ شد..به هرحال من از طرف شوهرم مامور شدم از همه کساییکه هفته پیش ناراحت شدن(خانما)عذر خواهی کنم...شما باید مارو ببخشین که نگرانتون کردیم...التماس دعا
پاسخ: سلام. ممنون از لطفتون. معلم من خییییلللللی برام عزیزن!! هرکاری براشون بکنم، کمه!! اینا که چیزی نیست!! امیدوارم شما هم یه روز اون معلم مهربونتون رو پیدا کنید!! اگه سعی کنید حتما میشه!!! خواهش میکنم نرگس خانم! عیبی نداره! انشاءالله همه اعضای خانوادتون همیشه سلامت باشید. محتاج دعا...


محیا
ساعت19:13---12 بهمن 1392
سلام مهناز جان. عالی بود
پاسخ: سلام عزیزم. ممنون از لطفت گلم.


sajjad
ساعت15:47---12 بهمن 1392
زیبا بود
پاسخ: ممنونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, ] [ 14:40 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب